top of page

התפקיד שלי

תפקידי היה לחקור את כל נושא החניה ובאמצעות כך לאפיין ממשק שיתאים לצרכי המשתמש. לאחר מכן עיצבתי ממשק שמאפשר למשתמש להנות מחוויה ברורה קלה ונוחה

הרעיון

עיריות רבות בעולם רוצות להפוך את הערים שלהן לחכמות יותר אפליקציה לתשלום על חניה ברחוב הופכת את חווית התשלום לקלה ונוחה יותר. המידע על החניה מוצג בצורה מובנת ומקלה על הבנת המשתמש למניעת קנסות מיותרים.

האתגר

בכל עיר המידע לתשלום הוא שונה וכך גם הפרמטרים המשפיעים עליו על המשתמש להגדיר את הפרמטר המתאים לו על מנת לקבל את המידע הרלוונטי עבורו החשיבה על תהליך קל ונוח היא מאוד חשובה בממשק שבסופו המשתמש צריך לבצע פעולת תשלום ולכן לא יכולתי לגרום לשום סיבוכים מיותרים בתהליך ולקליקים מיותרים שיגרמו לו להתייאש ולוותר על פעולת התשלום.

מיקום החניה

במסך הראשי של האפליקציה מוצגת מפה אשר תציג למשתמש את מיקומו הנוכחי.

השימוש במפה נועד להציג את המיקום בצורה ויזואלית. 

בחרתי להציג על המפה אייקון של מדחן אשר בעזרתו יוכל המשתמש לקבוע את מיקום החניה ולשלם עבורה.

תעריף חניה

כל עיר מחולקת לאזורים ולכל אזור קיימים תעריפים שונים לחניה ברחוב ומגבלות על הזמן בו מותר להחנות בהתאם לחוקים שהעירייה הגדירה.

בחרתי להשתמש באוביקט של טאבים על מנת להציג למשתמש את הפרמטרים השונים ולגרום לו להבין שעליו לבחור באחד מהם.

הבחירה להשתמש בטאבים מאפשרת להציג למשתמש מידע מותאם לפרמטר הנבחר ולאפשר למערכת לבצע שינויים בממשק בהתאם.

חניות פעילות

במסך הראשי יוצג כפתור אשר יאפשר למשתמש גישה מהירה לחניות הפעילות הבחירה לשים כפתור זה באה מהנחה שהמשתמש יבצע את הפעולה כמה פעמים במשך החניה.

תשלום החניה

האוביקט המרכזי במסך הוא השעון המציג למשתמש את זמן החניה הנותר לסיום החניה על המסך ישנם עוד שתי כפתורים השולטים על הזמן של החניה כפתור “עצור” אשר נועד לסיים את החנייה וכפתור “פלוס” אשר נועד להאריך את הזמן במידה ויתאפשר

bottom of page